Tentti tuntui menevän ihan hyvin, ei sieltä mitään A:ta tule, mutta toivon (melkein uskonkin) pääseväni läpi. Jos en pääse, olen hyvin vihainen itselleni, koska käytin viime viikon aikana äärimmäisen paljon aikaa tehtävien tekemiseen. Ei olisi kiva saada tietää olevansa oikeasti tyhmä :) Ensi kurssissa ei ole tenttiä vaan tentti korvataan jollain esseellä.

Käväisin kaupungilla vähän jouluostoksilla, mutta taidan jatkaa huomenna ja maanantaina. Siellä oli julmetusti ihmisiä, Sergels torgilla oli jonkunlainen massatapahtuma ja jouduin tunkemaan sen läpi. Kyseessä oli jonkun tanssiteatterin esitys, mutta paikalle oli kerääntynyt monia muita järjestöjä mainostamaan toimintaansa, mm. "Köttskatt nu! Kött är värre än bilar!". Voi harmi.

Huomenna mulla on pyykkivuoro ja aion muutenkin siivota täällä. Aika hyvin oon taas onnistunut levittämään omaisuuteni pitkin asuntoa. Ensi viikolla Ari tulee tänne ja me mennään yhdessä Kungens kurvaan ostamaan mulle imuri. Ari saa kantaa sen koska mä en varmasti jaksa. Samalla voidaan käydä Ikeassa ostamassa jouluteetä äidille ja isälle. Maanantaina alkaa jo seuraava kurssi, ärsyttävää kun ei ole kunnollista viikonloppua välissä. En tue lauantaitenttejä :(