Äiti ja isä kävi eilen täällä ja toi mulle kaikenlaisia huonekaluja. Nyt se asunto on vähän kodikkaampi jo, eikä edes tunnu liian täyteen ahdetulta, vaikka etukäteen pelkäsin. Isä myös löysi sieltä ilmanvaihtosysteemin ja laittoi sen päälle, nyt on hiukkasen raikkaampaa :)

Aamulla kun heräsin, paistoi aurinko. Ilahduin kovasti, mutta otin takin mukaan varmuuden vuoksi. Kävelin 4. kerroksesta alas ulko-ovelle, niin siellä jo satoi. Kummallinen tämä Ruotsin ilmasto... Edelleen siellä sataa enemmän tai vähemmän.

Ostin muuten eilen ruotsalaisen puhelinliittymän ja uuden puhelimenkin sitä varten. Mun lähelle on juuri avattu Lidl ja siellä oli tarjouksessa Nokia 1600 -puhelin, ostin viimeisen kappaleen :D Se maksoi vain noin 40€. Lisäksi mulla on nyt paljon ruokaa kun kävin isän ja äidin kanssa kaupassa. Ne toi mulle myös vähän viiniä yksinäisten iltojeni iloksi...

Eilen tuli Ensam mamma söker ja sen jälkeen Bridget Jones kakkososa, katsoin ne ja menin kamalan myöhään nukkumaan. Tänäänkin tulee leffa, muistaakseni Mean girls, mutta se alkaa jo klo 20. Huomenna mulla on taas vapaapäivä, mutta tulen koululle aamulla. Sain eilen niin paljon vaatteita ettei tarvitse edes stressata pyykkivuoron järjestymisestä, kun ei ole niin suurta tarvetta puhtaille vaatteille :D Mutta täytynee ne likaiset pestä joskus tässä, ehkä huomenna illalla. Mun elämä on äärimmäisen jännittävää, kun suurimman jännityksen tuo se kun hiippailen taloni kellariin ja varovasti kurkistan pyykkituvan varaustaulua, milloin olisi vapaita aikoja jotka sopisi mulle! Se on todella kiehtovaa.